Din ciclul…sanatatea e de aoleo(aur,n.a)

Nu-mi place sa vorbesc foarte mult despre mine iar acest blog nu a fost creat pentru a fi transformat intr-un jurnal online,insa nu pot sa nu vorbesc despre sistemul  sanitar romanesc.E adevarat,s-au scris multe  despre asta,evident ca majoritatea referirilor sunt negative,insa,am simtit pe propria piele ce inseamna asta.Am ajuns la o concluzie,trista,exista cadre medicale exceptional pregatite dar transformate,inuman,de puterea banilor in niste lipitori avide in a stoare ultima letcaie din buzunarele amaratilor de bolnavi,care,in loc sa se gandeasca la bolile sau la interventiile chirurgicale la care vor fi supusi,au alte belele pe cap,gen:”cat,cum,cand,unde…sa dau ”?Nu-s absurd,am dat,ca marea majoritate …cezarului…ce e al lui…dar am vazut niste faze…de toata jena…ca sa zic asa.Una dintre ele…un batranel ,statea cu 10 lei in mana nestiind cui sa ii mai dea si pe aia.O apriga asistenta,trece vijelios pe langa el,ii sufla bancnota din mana si ii striga din mers…,,da-o ncoa tataie ca si asa nu ai ce face cu ea”…terifiant!…Sau…eu,in drum spre sala de operatii…ma intampina o asistenta,imi spune ca e asistenta sefa de la blocul operator,ca ele sunt trei in total,ca o sa aibe grija de mine la operatie…ideea e ca eu nu intelegeam ce tot zice,insa,a mea sotie,fiind mai intreaga la minte decat mine  la acea ora,deschide poseta,extrage o hartie albastra,o plaseaza unde trebuie…iar eu primesc garantii ca voi fii fffff bine ingrijit..oricum aveam  grija dar mi s-a parut ca e prea pe fata…prea grosolan.in sfarsit…o sa mai revin la subiectul acesta intr-o postare viitoare…

4 Responses to Din ciclul…sanatatea e de aoleo(aur,n.a)

  1. nu este locul/ postarea cea mai potrivita,pt a te intreba cum te mai simti,,,,, dar eu intreb, sperand intr-un raspuns cat mai optimist;

    SANATATE, Rares !

  2. raresionascu says:

    multumesc pt.intrebare Anamaria.Am si uitat de operatie,ma simt f.bine.

  3. Rares, eu voi lipsi…. nu stiu pentru cat timp… ; sper sa reusesc sa ma intorc, desi, sincer, acum, ma indoiesc si ca as putea si ca ar mai avea rost; de scris da, cred ca as mai putea, chiar mai bine decat pana acum… dar….

    eu te rog pe tine sa te ingrijesti, sa fii atent cu tine si sa scrii si pe blog…

    sanatate multa, Rares!

    cu drag,

  4. raresionascu says:

    O sa imi lipsesti,Ana.eu sper sa fie cat mai mica pauza aceasta,cat despre blogul meu…ufff…trec printr-o perioada ,,criminala”…lipsa de timp,stres,nebunie.

Leave a Reply

