Moartea unui artist

Imi amintesc ,prin ’92,atunci cand Romania pasea incetisor spre democratie,dupa atatea lipsuri,vestea ca Michael Jackson ajunge in tarisoara noastra mica ne-a pus pe jar.Nu stiu daca tinerii de azi isi imagineaza ce impact a putut avea asemenea eveniment.Aveam vreo 20 de ani,primul job si mult entuziasm.Fara sa fiu un fan al artistului(acel gen de fan care lesina sau eu mai stiu ce stari emolitice) am rupt jumatate din salariu pe o luna si am cumparat,de la bisnita, un bilet pentru concertul de pe 23 August(Lia Manoliu acum)A fost superb…unic.Credeam ca am simtit asta din cauza faptului ca pana in ’90 nu am avut parte de asa ceva.Au trecut anii,artisti celebri au mai poposit pe meleagurile noastre,insa…nimic la fel.M.J. a fost intradevar o stea.De partea intunecata a vietii lui vom uita in mod sigur odata cu trecerea timpului,insa  muzica lui o va asculta si fiul meu peste ani si ani.

3 Responses to Moartea unui artist

  1. For you are not alone
    For I am here with you
    Though we’re far apart
    You’re always ïn my heart

    For you are not alone…

    admirat,iubit, invidiat, hulit, nedreptatit; a fost invinuit de cele facute si de cele nefacute, probabil;
    a platit un pacat, o greseala sau ce ? daca a nu-ti accepta conditia este un pacat….

  2. raresionascu says:

    ai dreptate ana…pana la urma ramane doar opera lui

  3. am trecut in mare graba pe aici;
    sper ca sunteti bine cu totii
    🙂

Leave a Reply

