Emotii inerente

Cum sa il fac sa inteleaga pe puiul meu ca vechea zicala,,branza buna …” nu mai tine de cald?:)).Facem litere,cifre,etc..il duce capul ..dar lenea e  cucoana mare.Ii explic de ce trebuie  sa invete,pare ca intelege…dar joaca e mult mai importanta pentru el.La toamna incepem scoala…sunt sigur ca nu o sa ne dezamageasca…am emotii deja,recunosc.

4 Responses to Emotii inerente

  1. succes la scoalaz de pe acum, va urez!

    dar pe tine te rog sa fte uiti maiu atent pe lista de pe blogul meu !

    emotii?? in seara asta, mai mult o stare de ne-bine, dar trece…

    am explicxat, daca mai are vreun rost

    o zi buna miine!

  2. raresionascu says:

    s-a colorat cerneala cea simpatica:).ms ana.ma simt bine acolo..mai mult pt. valoarea sentimentala decat pt alte avantaje ”blogosferice”.o noapte linistita.

  3. fericire says:

    Nu-ti face griji. Va invata oricum daca o sa vrea. Eu sunt persoana care nu a fost impinsa in niciun fel de la spate. Am fost invatata sa fac alegeri eu, poate ca a fost bine poate nu. Tata insista sa mai ies pe afara si eu faceam opusul. Copil rau 😛

  4. raresionascu says:

    ms pt incurajari,livia

Leave a Reply

